Beschikbaar
(0)

Drie voor de prijs van twee - actie!

Ontvang DE SCHADUW VAN ELVIRA gratis bij bestelling van KRAAMKOORTS en ODINS LOT.

Voor de e-books betaal je nu slechts € 22,94 in plaats van € 32,93.
De paperbacks bestel je nu voor slechts € 38,94 + verzendkosten in plaats van € 53,93 + verzendkosten

In ODINS LOT veroorzaakt de 42-jarige Odin ’s avonds laat een verkeersongeluk. Hij vindt de bestuurder van de andere auto dood achter het stuur. Uit angst voor de gevolgen ontvlucht hij de plaats van het ongeval en besluit zijn betrokkenheid geheim te houden. Gebukt onder schuldgevoel raakt Odin geobsedeerd door het leven van de man. Hij zoekt contact met de weduwe Jolande en probeert zich te verzetten tegen zijn groeiende verliefdheid op haar. De zielsverwantschap tussen hen is sterk en de liefde blijkt onvermijdelijk. Maar terwijl Jolandes huisvriend Bodas er alles aan doet om het prille geluk tussen Jolande en Odin te verwoesten, dreigt het speurwerk van de politie Odins geheim bloot te leggen. Lukt het Odin om zijn schuld verborgen te houden en te ontkomen aan de weerzinwekkende waarheid?

In DE SCHADUW VAN ELVIRA leeft Maura Hofsteijn haar leven in de spotlights. Als succesvol actrice lijkt haar leven compleet, tot Maura voor het eerst na jaren oog in oog komt te staan met haar verloren tweelingzus Elvira. De euforie van het hernieuwde contact verdwijnt als oude wonden worden opengehaald en Maura’s succesvolle leven langzaam begint af te brokkelen.

Als in KRAAMKOORTS de vliezen van de hoogzwangere Kim voortijdig breken en haar vriend Jonathan door zijn werk als piloot niet continu voor haar kan zorgen, neemt Kim haar intrek in een kleinschalig kraamhotel midden op de Veluwe waar rust het hoogste goed is. Het ontbreekt haar aan niets in het idyllische bijgebouwtje naast het luxe landhuis van verloskundige Sophia en haar man Quinten.
Maar zodra Jonathan is vertrokken voor een vlucht naar de andere kant van de wereld, laat Sophia haar ware gezicht zien. Kims telefoon wordt haar ontnomen en ze verliest het contact met de buitenwereld. Haar argwaan groeit. Heeft Sophia wel het beste met haar voor?
Hoogzwanger, met gebroken vliezen, heeft Kim geen enkele mogelijkheid om te vluchten zonder haar baby in gevaar te brengen.
Hoe houdt ze zichzelf en haar kind in veiligheid, terwijl ze zo kwetsbaar, hulpbehoevend en afgesloten is van de wereld?

Sietske Scholten is een Nederlandse schrijfster van literaire thrillers en romans. Haar roman BEET staat in de top 10 van ‘Bestbeoordeelde Nederlandstalige literaire romans’ op Bol.com. Deze nagenoeg autobiografische roman kreeg veel media-aandacht o.a. in Margriet, Vrouw Magazine en de Telegraaf. Volgens de lovende kritieken kenmerkt BEET zich, net als Sietske’s andere boeken, door de meeslepende situaties en het ijzersterke plot. Met haar schrijfstijl weet ze de lezer in de huid te laten kruipen van de personages en iedere emotie als levensecht te laten ervaren.

Unieke productcode (UPC)kk-ol-dsve
ProducttypeBoeken
Categorieën Aanbiedingen